Wilt u een evenement organiseren in de gemeente Ridderkerk? Dan vraagt u een evenementenvergunning aan of u doet een melding van een evenement. Wat u moet doen, hangt onder andere af van het soort evenement.
Voor het aanvragen van een evenementenvergunning gelden voorwaarden. Kijk voor meer informatie op www.albrandswaard.nl.
U vraagt de vergunning online aan met DigiD of eHerkenning. Kijk voor meer informatie op www.albrandswaard.nl of neem contact met ons op door een e-mail te sturen aan info@albrandswaard.nl of bel met telefoonnummer +31 10 506 11 11.
Hoeveel u moet betalen, hangt af van het soort evenement dat u organiseert. U betaalt kosten voor de aanvraag van een evenementenvergunning. Kijk voor meer informatie op www.albrandswaard.nl of neem contact met ons op door een e-mail te sturen aan info@albrandswaard.nl of bel met telefoonnummer +31 10 506 11 11.
U krijgt binnen 8 tot 10 weken bericht. Deze periode mag de gemeente 1 keer verlengen.