Evenementen organiseren

Gemeente Ouder-Amstel: Evenementen organiseren

Gepubliceerd door:
Gemeente Ouder-Amstel
Gecontroleerd 28 sep 2022
2 min lezen
English version

Als u een evenement wilt organiseren, moet u dit melden. Soms moet u een vergunning aanvragen. Dit kunt u online controleren met de vergunningscheck.

Voor sommige kleine evenementen heeft u geen vergunning nodig. Dan kunt u het evenement gratis melden.

Hoeveel u moet betalen, hangt af van het soort evenement dat u organiseert [opnemen voorbeeldkosten, bijvoorbeeld varieert van gratis tot € 16.000].

Het tarief bedraagt voor het in behandeling nemen van een aanvraag tot het verlenen van een vergunning voor het organiseren van een evenement als bedoeld in artikel 2:25, eerste lid, van de Algemene plaatselijke verordening, indien het het aantal te verwachten bezoekers bedraagt: - minder dan 750: € 147,25- 750 of meer, doch minder dan 2.500: € 515,24- 2.500 of meer, waarbij de vergunning een geldigheidsduur van niet meer dan twaalf dagen heeft:€ 1.717,27- 2.500 of meer, waarbij de vergunning een geldigheidsduur van meer dan twaalf dagen heeft: € 4.955,31.

U krijgt binnen 8 tot 10 weken bericht. Deze periode mag de gemeente 1 keer verlengen.

Deze pagina is onderdeel van een kwaliteitsnetwerk van de Europese Unie

Heeft u nog vragen?

Neem contact op met Gemeente Ouder-Amstel