Marktvergunning aanvragen

Gemeente Nunspeet: Marktvergunning aanvragen

Gepubliceerd door:
Gemeente Nunspeet
Gecontroleerd 6 dec 2022
< 1 min lezen
English version

U heeft een marktvergunning nodig om producten te verkopen op de markt.

U kunt een plaats op de markt vragen als u voldoet aan het volgende:

  • U staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
  • U bent handelingsbekwaam
  • Een kopie van een geldig legitimatiebewijs
  • als u niet de Nederlandse nationaliteit heeft: een document waaruit uw geldige verblijfstitel in Nederland blijkt
  • als u buiten Nederland verblijft: een afschrift van een document waaruit blijkt dat u een vaste woon- en verblijfplaats heeft
  • een uittreksel van uw inschrijving van de Kamer van Koophandel (niet ouder dan 1 maand)

U stuurt uw ondertekende aanvraag per post naar:

Gemeente NunspeetPostbus 798070 AB Nunspeet

Geef in uw aanvraag aan op welke markt/standplaats u wilt staan en wat u verkoopt. De vergunning is in eerste instantie voor u persoonlijk. Wilt u niet meer op de markt staan en kent u een ondernemer die op uw plek wil staan? Dan vraagt u de gemeente toestemming om uw vergunning over te dragen aan de andere ondernemer; dit onder de voorwaarden genoemd in het Marktreglement gemeente Nunspeet, artikel 9.

De aanvraag van een marktvergunning kost:  € 0.

Deze pagina is onderdeel van een kwaliteitsnetwerk van de Europese Unie

Heeft u nog vragen?

Neem contact op met Gemeente Nunspeet